Kwiaciarnia "ZIELONE WZGÓRZE"
Dominika Winkowska
ul. Szkolna 28
64-553 Grzebienisko
tel. 723-375-923


ZAPRASZAMY!

środa, 21 listopada 2012

Storczykowe naręcze

Widzę, że zostało mi jeszcze trochę do nadrobienia i widzę również, że nie dodałam jeszcze jednej z piękniejszych tegorocznych ralizacji. Zresztą która ślubna realizacja nie jest piękna? Każda ma w sobie coś wyjątkowego, łączy się z innymi emocjami..

Zatem wracjąc do tematu przedstawiam wyjątkowe zlecenie omówione na jednym spotkaniu i po kilku mailach, gdzie Panna Młoda przedstawiła mi dokładnie czego ode mnie oczekuje i po cichu  myślę, że te oczekiwania spełniłam:).

Bukiet ślubny - storczyk, ornithogalum.


Bukiet na sesję po ślubie z eustomy:)

Wpinki we włosy Panny Młodej. 



Bransoletki
Przypinki
Kosze kwiatowe dla Rodziców.


Dekoracja auta - ze względu na czerwcowy upał - kwiaty wyjątkowo sztuczne, ale pięknie imitujące żywe:).


Dekoracja stołu prezydialnego.

1 komentarz:

  1. Jak najbardziej oczekiwania zostały spełnione, a wszystko miło i profesjonalnie. Gratuluję talentu i życzę dalszych sukcesów. SZCZERZE POLECAM !!! Marta

    OdpowiedzUsuń