Kwiaciarnia "ZIELONE WZGÓRZE"
Dominika Winkowska
ul. Szkolna 28
64-553 Grzebienisko
tel. 723-375-923


ZAPRASZAMY!

czwartek, 3 marca 2011

Targi GARDENIA 2011

Zacznijmy od tego, że decyzja o wystartowaniu w tegorocznym konkursie dla kwiaciarń na Targach GARDENIA była jedną z najbardziej odważnych w ostatnim czasie.. Nosiłam się już z tym zamiarem w roku poprzednim, ale jak się zorientowałam to było już za późno na zgłoszenia, więc w tym roku przypilnowałam:).
Konkurs był rozgrywany w dwóch kategoriach - (1) bukiet ślubny, biżuteria ślubna oraz (2) wiosenne metamorfozy. Najbardziej zależało mi na bukiecie ślubnym, bo to moja ulubiona tematyka:) chciałam przede wszystkim, żeby był baaaaardzo długi (uwielbiam takie) i różowy, mimo, że nie jest to najbardziej lubiany przeze mnie kolor..
Jeśli chodzi natomiast o kompozycję pt. Wiosenne metamorfozy postanowiłam na początku, że musi to być coś naprawdę okazałego co przyciągnie wzrok i żadnych zbędnych gałęzi tylko raczej porządek i spływająca "woda" w postaci kwiatów hiacynta..
Były oczywiście głosy, że szkoda mojego czasu i pieniędzy, ale wiem, że choćby nie wiem co to bardzo bym tego żałowała nie startując.. W efekcie jednak miałam przyjemność odebrać pierwszą nagrodę w obu kategoriach, czego nie spodziewałam się nawet w najśmielszych marzeniach!:)
Publiczność jest to najbardziej wymagające i krytyczne jury, dlatego tym bardziej jest mi miło, że zostałam tak pozytywnie oceniona, dziękuję serdecznie wszystkim głosującym:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz